دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

تقدیر از پیشگامان نیکوکار و متعهد دیزبادی

«دیزباد وطن ماست»-   همه ساله طی  یک  برنامه خاص و در حضور کلیه مردم دیزباد بالا  به تعدادی از نیکوکاران و پیشگامان حوزه محیط زیست، بهترین های بهداشت و سلامتی، زیبا سازان، شادی آفرینان، امید سازان، ورزشکاران،  قانون مداران و همچنین برترین های حوزه اجتماعی ( اخلاقی و رفتاری) و سایر  فعالیت هائی که در جهت توسعه همه جانبه روستا صورت گیرد جوائزی ازسوی شورای اسلامی تهیه و تقدیم می شود.

به گزارش دیزباد وطن ماست، درمراسم نوحصار 95 دیزباد،  به یک زن و شوهرکارمند و معلم دیزبادی (ناصر میرشاهی و همسرش) که پس مشاهده حریق بدون تامل به اطفاء حریق پرداختند و با از خود گذشتگی از آتش سوزی یک کوه در دیزباد جلوگیری کردند تقدیر شد. گفتنی است ناصر به دلیل عدم دسترسی به وسیله ای برای اطفاء حریق کاپشن خودش را سوزاند تا کوه در آتش نسوزد. البته سایر دیزبادی ها هم در این اقدام همراه وی شدند و در نهایت کوه از سوختن نجات یافت.



 حسین میرشاهی  کارمند باز نشسته  66 ساله دیگری  است که همه ساله در فصل برداشت گیلاس به مدت  یک ماه در کوهی بلند(کریم آباد) مستقر شده و با نصب دو بلند گوی قوی برای شادی مردم و کارگران از صبح تا غروب آهنگ پخش می کند.


 محمد اسماعیل غلامحسنی پیرمرد و باغدار94 ساله، انسان شاد و خندانی است. وی با چهره خندان خود به مردم انرژی و روحیه می دهد. وی روشنی بخش آینده ای شاد و امیدوارکننده است.او از چهل سال پیش با یک کلیه زندگی می کند و امید واریم خداوند همچنان وی را سالم و سلامت نگه دارد.



 طیب خاتون، نانوای دیزباد و خانم  خوش سلیقه 70 ساله دیگری است که با کاشت گل و گیاه فراوان زیباترین کوچه دیزباد را ایجاد کرده است. برای وی نیزاز خداوند بزرگ تنی سالم و اندیشه ی پویا خواهانیم.


 نعمتی پیر مرد 90 ساله و آخرین آسیابان آسیاب آبی دیزباد است.وی انسانی با نشاط و شاد است، کلامش امید بخش، قلبش رئوف و قریحه شاعری اش مثال زدنی است. او نیز در ردیف جایزه بگیران سال 95 دیزباد بالا بود.

 سلامت، سعادت، موفقیت و بهروزی کلیه نیک اندیشان دیزبادی آرزوی ماست. امیدواریم در مراسم امسال جام نوحصار  به تعداد دیگری از نیکو کاران  و پیشگامان عرصه های  توسعه و پیشرفت دیزباد جایزه اهدا شود  و روز به روز بر تعداد آنها افزوده شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد