دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

دهیار دیزباد: زباله های خشک جمع آوری می شود

«دیزباد وطن ماست»- زهرا کردی دهیار دیزباد اعلام کرد به زودی زباله خشک دیزباد جمع آوری و به مراکز مورد نظر تحویل می شود.

به گزارش دیزباد وطن ماست، وی اظهار کرد سفارش ساخت چند سطل زباله به شکلی مخصوص داده شده است که پس از تحویل در نقاطی خاص نصب می شود.

 بدین ترتیب از این پس زباله در دیزباد تفکیک می شود؛ زباله تر به عنوان کود آلی به باغ ها منتقل و دفن می شود؛ زباله خشک شامل پلاستیک، شیشه و ... در این سطل ها قرار گرفته و به خارج از دیزباد منتقل می شود.

گفتنی است، با حرکت به سوی توسعه، یکی از مسائلی که طبیعت دیزباد را تهدید می کرد مساله زباله بود که با تمهیدات دهیاری دیزباد، حرکت به سوی توسعه پایدار جدی تر دنبال می شود. 


بازدید ریاست یگان حفاظت منابع طبیعی کشور از دیزباد

«دیزباد وطن ماست»- صبح روز یکشنبه 27 مهر ماه  مهندس اسفندی رئیس یگان حفاظت منابع طبیعی کشور و سرهنگ معصومین فرمانده یگان حفاظت استان خراسان رضوی از روستای دیزباد نیشابور بازدید کردند.

به گزارش دیزباد وطن ماست، طی این بازدید از دیزباد، این دو ضمن ملاقات با اعضای شورای اسلامی و دهیار دیزباد از فعالیت های یگان حفاظت دیزباد بازدید کردند.

سرهنگ معصومین ضمن تایید فعالیت های شورای اسلامی در جهت ایجاد امنیت دیزباد، تصریح کرد: «تشکیل یگان حفاظت به این شکل در کشور منحصر به فرد می باشد.» وی افزود: «امیدواریم که الگوی دیزباد در سراسر کشور ترویج و اجرا شود.»

مهندس اسفندی با اشاره به اهمیت فعالیت های شورای اسلامی در جهت ایجاد فضای توسعه پایدار از همکاری و همگامی یگان حفاظت منابع طبیعی استان با شورای اسلامی و یگان حفاظت دیزباد اظهار خشنودی کرد.


پیام تبریک معاون مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراها به مردم دیزباد

«دیزباد وطن ماست»- محمدرضا عباس زاده، معاون مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراها در پیامی روز 15 مهرماه، روز ملی روستا را به مردم دیزباد تبریک گفت.

به گزارش دیزباد وطن ماست، عباس زاده در پیام خود ضمن تبریک 15 مهر، آمادگی خود را برای برنامه های شورا و دهیاری دیزباد بالا اعلام کرده است.

وی با اشاره به نقش شورا و دهیاری دیزباد در مسیر توسعه پایدار تصریح کرد: «آماده برنامه های شورا و دهیار شما هستیم تا دیزباد بالا را به عنوان روستایی الگو و نماد همدلی و حب وطن در کشور معرفی و برنامه های جذاب شما را به همه کشور معرفی کنیم.»

گفتنی است عباس زاده در حال حاضر مسئولیت 3500 روستا در 28 شهرستان استان خراسان رضوی را بر عهده دارد.

محمد رضا عباس زاده یکی از شخصیت های محبوب میان دیزبادی هاست که تلاش های وی در راه کمک به توسعه پایدار در دیزباد قابل تقدیر است.

وی پیشتر پیشنهاد روز ملی روستای دیزباد را مطرح کرده بود که در دیزباد وطن ماست منتشر شد.



شب های سر مزار و سر غرقو دیزباد، روشن تر از همیشه

«دیزباد وطن ماست»- با تلاش ماموران برق و همت دهیاری دیزباد، سر مزار و سر غرقو روشن تر از همیشه شد.

به گزارش دیزباد وطن ماست، دیزبادی ها در طول تاریخ معاصر اهتمام زیادی را با همراهی آقای آروین برای روشن کردن معابر انجام داده اند و این دست فعالیت ها، یادآور دوران پر شکوه تاریخ دیزباد است.

اجرای پروژه های مختلف برای روشنایی معابر دیزباد یکی از اهم فعالیت های شورای اسلامی دیزباد در سال گذشته بوده است. اگرچه هنوز در مناطقی نیاز به روشنایی محسوس است، اما معابر اصلی دیزباد روشن شده اند.

به گزارش تصویری روابط عمومی شورای اسلامی دیزباد در ادمه مطلب توجه کنید.


  ادامه مطلب ...

بزرگترین گالری عکس دیزباد با مشکل روبرو شد

«دیزباد وطن ماست»- حتما به خاطر دارید که بالغ بر یک سال پیش فرشید میرشاهی ضمن اهدای دامنه www.dizbad.info به دیزباد وطن ماست، سایت گالری عکس دیزباد را راه اندازی کرد.

این گالری برای مدت ها یکی از بزرگترین و فعالترین سایت های عکس دیزباد به شمار می رفت که به دلایلی نامعلوم با مشکلات فنی روبرو شد.

این سایت فعلا در سرورهای ایرانی در دسترس نیست و تا اطلاع ثانوی خدماتی را ارائه نمی کند. امیدواریم که این سایت نیز بار دیگر به جمع سایت های عکس دیزباد باز گردد.

با تشکر از فرشید میرشاهی برای تمدید دامنه دیزباد وطن ماست برای سال دوم.


www.dizbad.net