دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

سطل زباله های آبی رنگ، آخرین خدمت شورای پیشین

فعالیت های اعضای شورای دوره سوم که به مدت قریب به ده سال به دیزباد خدمت رسانی کردند، با ورود اعضای جدید از حالت اجرایی به حالت مشاوره ای تغییر حالت داد. شاید بتوان گفت آخرین اقدام نیمه کاره شورای دوره سوم، نصب سطل های زباله در دیزباد بود.

کاری که شورای اسلامی روستاهای مجاور پیشتر آن را انجام داده بودند.


با این حال تصور می شد که این سلطل های زباله در دوره جدید شورای اسلامی در روستا نصب شود اما بر مبنای آخرین مصاحبه ای که با عضور شورای دیزباد انجام شد، گویا این سطل ها با توری ساخته شده اند و به گونه است که زباله های ریز از داخل آن به بیرون می ریزد و بوی آن نیز به راحتی پخش می شود و به همین دلیل نصب این سطل ها در انتظار تغییرات ظاهری این سطل ها یا احیانا تعویض آن ها می باشد.


امید که فضاهایی در دیزباد برای سوزاندن آشغال ها در جاده تخته در نظر گرفته شود و ترتیبی داده شود که زباله های این سطل ها به طور مرتب جمع آوری شده و بازیافت یا دفن شود.


نکته یسیار مهمی که در مورد این سطل ها بایستی مد نظر قرار بگیرد، رنگ آنهاست. از آنجا که دیزباد روستای گردشگری است، رنگ آمیزی ها و هارمونی در رنگ پردازی از اهمیت بسزایی برخوردار است. لذا باید دید که آیا در روستایی که تمام تابلوهای آن به رنگ زرد یا سبز هستند، سطل آبی می تواند این هارمونی را برقرار کند؟ کدام رنگ ها هستند که با رنگ بافت روستا همخوان تر می باشند؟ 



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد