دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

«دیزباد علیا» انتخاب گردشگردان خارجی

«دیزباد وطن ماست»- شبکه خبر استان خراسان رضوی دیزباد را به عنوان مرکز توجه گردشگران خارجی معرفی کرد.


ریس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نیشابور گفت : روستای دیزباد علیا با داشتن جاذبه های منحصر به فرد تاریخی ، معماری ، گردشگری ، اکوتوریسمی و فرهنگی از روستاهای شاخص شهرستان نیشابور و خراسان رضوی به شمار می آید .



 محمد اسماعیل اعتمادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،  فاصله روستا تا شمال شرق نیشابور را حدود 45 کیلومتر اعلام کرد و افزود: این روستا در فاصله 10 کیلومتری از جاده نیشابور به مشهد قرار دارد .

او وجود جاذبه های منحصر به فرد تاریخی، معماری، گردشگری، اکوتوریسمی و فرهنگی در این روستا را علت شاخص بودن این روستا در خراسان رضوی دانست و تصریح کرد : از منحصرد به فرد ترین وی‍ژگی های روستای دیزباد علیا معماری بی مانندش است.


ریس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نیشابور این منطقه را به عنوان یک روستای هدف گردشگری که همه ساله به ویژه در تابستان و عید نوروز پذیرای گردشگرانی بی شمار است معرفی کرد و ادامه داد: مناطق ییلاقی، اکوتوریسم بی مانند، آداب و سنت های دوست داشتنی مردمانش، دیزباد علیاء را به یکی از مهم ترین روستاهای هدف گردشگری در استان تبدیل کرده است.



نظرات 1 + ارسال نظر
ناهید میرشاهی چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:45 ق.ظ

درود بر تمام دیزبادیهای عزیز و دوستداشتنی
امیدوارم همیشه پایدار باشید.
دیزباد وطن ماست...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد